vineri, 10 decembrie 2010

Vine mosuuuuuuuuuuuuuuu!

Draga Mosu, eu am fost foarte cuminte, atat de cuminte incat am primit pe parcursul anului tot ce imi doream, asa ca daca ti-e lene sa-mi aduci ceva, nu-mi adu ca nu ma supar. Perechea de conversi e super, multumesc, este adevarat ca pe ea o doream dar odata cu ea se sting toate dorintele pt lucruri tangibile. Sunt destul de mare sa iti cer sanatate, intelepciune, un strop in plus de maturitate, mai da-le bunicilor mei inca 10-15 ani de trait. Imi doresc sa ii fac strabunici si sa fie acolo sa vada si ei. imi doresc sa danseze la nunta mea si sa le dea lacrimile ca am crescut, imi doresc sa-i vad la absolvire, fericiti. Asa ca Mosu, daca poti face asta esti cel mai tare! Si mai doresc ceva. O bata de baseball cat poti tu de tare in capu presedintelui si a primului nostru ministru. Iti multumesc anticipat!

2 comentarii:

  1. Foarte faina scrisoarea,am regasit in cadrul ei,cea mai mare dorinta a mea,aceea cu bunicii sa ajunga sa-si stranga in brate stranepotii,sper sa se indeplineasca la fiecare dintre noi,il rog si eu pe Mosu,poate asa sunt si mai mari sansele sa se indeplineasca dorintele.
    Ps:si finalul scrisorii e marfa. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. really? hmm.. ok... multumesc frumos :D

    RăspundețiȘtergere