duminică, 2 ianuarie 2011

Postare Noua!

Cat mai multa radare in 2011!! A mai trecut un an, plin de crize (mai rau ca o femeie a menopauza, eu de maine ,,ma scol devreme, nu o sa-mi mai fie lene, ti-o jur, de maine invat intruna ti-o jur" - vine sesiunea) vacanta a fost binemeritata si binevenita si bineinteles multasteptata. A venit mosul si se pare ca anul acesta a fost foarte atent mosul si am primit doar cadouri de care aeam neaparata nevoie. A mai trecut un an...un an greu si usor, pin de fericire si de suparari, in care m-am implinit din toate punctele de vedere...
Va doresc un an in care toate dorintele sa vi se implineasca si sa aveti sanatate multa...si somn linistit...

Un comentariu:

  1. Iti multumesc pentru mesajele de revelion,Andra,inca o data iti urez un an nou fericit,plin de realizari,sper sa iti realizezi toate dorintele si visele.Spor la invatat,sper sa iei iar bursa si cred ca o sa reusesti,si eu trebuie sa recuperez la partea cu invatatul,ca soseste sesiunea,vorbim,numai bine ;)

    RăspundețiȘtergere