duminică, 2 iunie 2013

Etape

Am mai ars o etapa din viata. Am senzatia ca fiecare etapa a vietii e scrisa pe un servetel pe care incet il tot arzi, cu cate o tigara...pana nu mai ramane nimic din el. Am absolvit. Urmeaza licenta. Dupa aceea...Dumnezeu mai stie ce urmeaza...ca eu nu am schitat decat acolo, ceva scurt, pe servetelul urmator. Important e ca nu mai vreau sa repet studentia. Mi-am trait-o! Am ars servetelul ala de tot. Am bifat fiecare casuta de pe ,,to do list". Sunt gata de urmatorul servetel. Faza e, ca pana acuma...stiam ce urmeaza. Generala, liceu, facultate. De aici incolo...am de schitat si de muncit. Nu mi-e teama nici de munca, nici de schite. Nu ma tem de necunoscut, cel putin, nu ma tem foarte tare. Oricum ar fi, ,,inevitabil va fi bine" (ca tot ma trezesc zilnic cu piesa asta rulandu-mi in cap).
So, dear life, what's next?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu