vineri, 16 august 2013

De-ar fi!

Ma intreb, daca mor maine, ti-as lipsi pret de-un minut?
Ce ti-ai dori sa fi facut sau nu, cat respiram la tine-n brate?
Si de-ar fi sa ma intrebi de te-am iubit sau te iubesc, nimic mai mult...
M-ai intreba sau m-ai lasa fara raspuns si fara respiratie?

Dar dac-ai stii ca maine nu mai sunt,
Ce ti-ai dori sa-mi spui de incheiere?
Ai sta si m-ai privi cu ochii goi si ai fi mut?
Mut de dispret sau pur si simplu de durere?

Daca ai sti ca nu mai ai o sansa sa m-atingi?
Sa ma lovesti sau mangai, mi-e totuna!
Ai incerca mandria sa-ti invingi?
M-ai mai lovi, cu dragoste sau doar mi-ai f...trage una?

Ma-ntreb, daca mor maine, ti-as lipsi pret de-o tigara?
Si-n fumul ei pareri de rau o sa se risipeasca, pe ele-o sa le dai afara?
Si de ar fi sa te intreb de m-ai iubit ori ba...
Mi-ai zice...da?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu