joi, 20 octombrie 2011

Nu exista Mos Craciun...

Cea mai draguta minciuna pe care o stiu si am inghitit-o a fost cea cu Mos Craciun. Acum am mai gasit una...iubirea adevarata, aia din filme, aia in care toti sunt fericiti pana la adanci batraneti...nu exista! E exact ca Mosu'! Tot anul trebuia sa fim cuminti, sa nu nacajim pe parinti, sa luam note mari sau sa fie educatoarele exstaziate de noi, iar in seara magica, Mosu aparea. La unii era vecinul, la altii fugea dupa ce punea cadourile sub brad...in orice caz, eram cei mai fericiti cand deschideam cadourile. Asa e si cu iubirea. Te chinui sa faci totul sa fie perfect, taci si inghiti, te abtii, incerci sa extaziezi persoana de anga tine, si vin cadourile o data pe an...si alea sunt sigur un ,,te iubesc!" si un ,,multumesc!" Dar dupa cadouri suntem cei mai fericiti! Imi aduc aminte cum am reactionat cand am realizat ca nu exista Mos Craciun...Am plans, mult, am negat, am plans iar, dar l-am acceptat ca pe o notiune abstracta...inventie care face oameni happy. There's no such thing as true everlasting love! E doar o nutiune abstracta care ma face sa cred ca exista si fericire, o data pe an...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu