duminică, 30 octombrie 2011

I'm still not dead

Ba, daca pana acum n-am murit...nu mai mor decat cand vrea cine-o vrea, sau o fi acolo pe sus. Stateam in seara asta, am inceput sa caut prn dvd-urile vechi, si m-am oprit la acel dvd...ala pe care scria poze. Si stiu...stiu ce poze zunt...am evitat 2 ani dvd-ul. Nu sunt fotografii compromitatoare - nu-s goala...nup- sunt doar eu...mai mica, mai fericita, mai vesela, cu un zambet pe care se citeste ,,the world is mine" cu o inocenta pe care am pierdut-o, si cu voi, cu voi cei pe care mi i-am sters din amintiri pentru ca durea...ei bine, mi-am facut curaj, si le-am luat pe rand...si nimic... am zambit amar...nu va mai simt lipsa...dar duc dorul zambetului si lipsei mele de griji...si am dat si de fotografia aceea..cea in care noaptea ma balaceam linistita in fantana arteziana...ce mai vreeeemuuuuri...sau de filmuletele facute pe furis de catre Dani la concertul VDV

Un comentariu: