vineri, 27 iulie 2012

De-atatea ori

De-atatea ori am zis:
1. Gata, o sa fiu eu insami, o sa ma las iubita de cine trebuie si o sa iubesc pe cine trebuie
2. Berea face burta...ar trebui sa nu mai beau bere!
3. De data asta n-o sa sufar
4. Nu e un om rau, e chiar de treaba...
5. Nu-i nimic, vin vremuri mai bune
6. Ma doare dar trece
7. Nu, nu e bine sa-mi deschid sufletul si sa las garda jos
8. Minunile si iubirea exista...la fel si undeva pierduta, jumatatea mea
9. Lasa ca ajut, ca daca pot de ce sa n-o fac
10. No sa-mi mai permit sa patesc asta niciodata!

Si le-am incalcat pe rand...una cate una...cateodata si toate 10 de-odata!
Auziti, stiti ce?! Io m-am saturat!
M-am saturat de iocrizie, de jocuri de copii de 8 anisori, de zambete nevinovate, de promisiuni tampite si de vise cretine de adolescenta intarziata.
M-am saturat de toti cei care pretind ca tin la mine, sau ca le pasa...si de toate pseudoproblemele unora cu care imi bat eu capul...
Si m-am saturat sa nu ma plang...
Pentru ca vad, ca daca nu ma plang, are toata lumea senzatia ca nu ma doare...
Guess what...doare ca dracu, da-mi trece mie, si cand imi trece...mai moare inca o bucata din mine...
O sa devin un zombalau ambulant
O sa imi fie sufletul atat de cicatrizat ca n-o sa mai aiba nimeni loc sa ma mai loveasca in el...
Azi nu cred in dumnezeu...pentru ca a fost prea nedrept cu mine..
Am crezut ca daca nu fac rau la nimeni
N-o sa-mi faca nimeni rau
Surprizeee!!!
Asa ca, asta este o noua rezolutie!
Vreti sa-mi intrati in suflet!?!
Sa va vad...,,decat sa planga mama mea, mai bine sa planga mama voastra", ,,decat sa plang eu, mai bine plang ei"
Si cu asta, am incheiat o noua etapa din viata numita ,,proasta de buna"
Incepe capitolul ,,pi**a naibii"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu