luni, 16 iulie 2012

Vid

Am dat de asta cotrobaind dupa hartoage...l-am scris pe ziar...
Ma doare golul din mine atat de tare, ca noaptea, cand e linistea mai mare, urletele de durere strapung norii, ajung pana la luna. Ma doare inima atat de tare incat a trebuit s-o scot din mine. Ma doare capul de prea multe ganduri asa ca a trebuit sa le inec in bautura. Ia zi-mi, asa, de curiozitate, de ce ma gandesc la tine cand nici n-ai fost si nici nu vei fi vreodata?
Nu-mi raspunde pentru ca o sa ma doara sufletul atat de tare ca o sa te tin treaz. Nu de urlete, nici de dragoste, ci de vinovatie. Asa ca sper sa te doara. Astept sa te doara. Si de n-o sa te doara, o sa fac eu sa simti ce simt eu. O sa urlii dupa mine, o sa imi ceri sa-ti ceri macar un strop de liniste din partea mea, un minut de somn, dar nu. Stii de ce? Pentru ca ma doare golul din mine atat de tare ca se aude si ziua cand claxoanele masinilor inunda cerul.

3 comentarii: