joi, 23 august 2012

Testament




Nu am crezut vreodata ca dragostea ucide
Nu am crezut ca doare si dulce si amar
Si-acum ca m-a ucis si totul e-n zadar
O sa iti zic iubite ce-o sa iti las in dar

Eu zic ca treaba-i simpla, si ca sa fiu corecta
Din start iti spun ca-ti las tot binele din lume
Si intunericul ma aiba, ma dau numai pe mine
Tu sa zambesti iubite, sa uiti ca sunt absenta

Ia tu doar fericiri, iti las lumina tie
Si-n dimineti zambeste-mi atunci cand te trezesti
Si daca sufletul te doare, de noi sa-ti amintesti
De noi doi, suflete, vreau sa te-nveselesti

Sa uiti ca ai plans vreodata, sa uiti ca am plans noi doi
Sa uiti ca in lumea toata, acolo eram numai noi
Sa razi, sa plangi  prin zambet, sa urlii ,, fericit!!!”
Sa rad cu tine de-odata, cand stiu ca esti iubit

Sa nu speri la mai bine, sa-l ai tu pe tot
Ia-mi si sufletul, nici iadul nici raiul nu ma vor
Oricum tu esti si raiul si iadul meu si pot
 Ma las la cer urcata, in hauri ma cobor

Sa nu crezi ca mai multe o sa primesti, nu capeti
Nici mila mea, nici alinare, caci n-am de ce-ti lasa
Tot ce primesti acuma, vezi tu ca se plateste
Dea Domnul sa le ai, eu am inima ta!

N-ai ce sa faci iubite, schimbul e pe masura
Ti-am dat si zile bune, ti-am dat si viata mea
Acum ca nu mai sunt,  iti vreau doar fericire
Sa dea Domnul s-o ai dar nu langa alta!

Sa nu mai dormi in noapte, sa ma visezi naluca
Sa vezi cum iti doresc doar bine si senin
Cand tu-n nerusinare pe suflet mi-ai calcat
Si eu nu ti-am urat deloc un rau si nici venin.

Nu am crezut vreodata ca dragostea ucide
O sa iti zic iubite ce-o sa iti las in dar
Si-acum ca m-a ucis si totul e-n zadar
Nu am crezut ca doare si dulce si amar

Un comentariu: