vineri, 7 septembrie 2012

Te ascunzi

Esti un cod secret ce trebuie descifrat
Si inainte sa m-apuc sa descifrez enigma
Inima mea a accelerat
Esti un indiciu ascuns printre randuri
Si inainte s-apuc sa te interpretez
Te-am pierdut printre ganduri

Esti punctul meu slab ce nu stiam ca exista
Esti zambetul meu atunci cand sunt trista
Esti galaxia mea, intreg Universul
Esti lapsusul meu cand nu iese versul

Te-am pierdut printre lacrimi si patimi si rau
Am uitat cum e sa fii zambetul meu
Mi-am pierdut telescopul, nici lupa nu am
Ai ramas sfantul meu cel fara de hram...

Te-ai ascuns mult prea bine, prea bine o stiu
Te-ai ascuns si stim ca-i mult prea tarziu
Te-as descifra dragul meu de o mie de ori
Macar in vis esti al meu,dar te-ascunzi iar in zori...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu