joi, 10 ianuarie 2013

Vanzare-cumparare

Imi vindeti vise inutile la kil' si va asteptati
Sa dau bani grei sa cred in ele si-apoi tot voi ma si certati
Ba ca-s mai nu stiu cum copila, ba ca am capul prea in nori
Ba ca ma bucur prea de toate si fluturii mi-s in culori
Ba ca-s prea tare, ba prea moale, ba prea naiva si ciudata
Ba ca nu-i bine-asa sa cad, ba ca zambesc prea dintr-o data...
Ba ca ma dau iarasi in laturi, ba ca sunt prea infigareata
Ba ca am ochii mult prea mari si nu zambesc de dimineata,
Si-aveti dreptate, voi le vindeti, si eu le iau de tot, prea multe
Decat sa va intru in gratii mai bine mut acum un munte!
Nu, nu-i usor sa ai pitici si nu-i usor sa-i dai afara
Decat sa mi-i educ frumos mai bine-o sa ma pic cu ceara!
Imi vindeti vise intutile si credeti ca le iau pe toate
Si-mi cereti sa le-adopt de-a gata cand stiu si eu ca-s expirate!
Hai cumparati si de la mine, ca bune sunt si mi-s crescute
Si stiu ca o sa vreti si maine, si cereti mult si mult mai multe
Caci dragii mei, cat timp bag seama ca voi vindeati de contrabanda
Eu am avut mai multa minte si am produs fluturi pe banda!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu