miercuri, 11 decembrie 2013

Alesul

Pentru ca nu esti Alesul, nu e vina ta. Eu mi-am gasit jumatatea, dar prea devreme. 
Nu e vina ta ca s-au platonizat lucrurile si in niciun caz nu e vina ta ca nu merge. 
Si nu bag ideea de it's not you...pur si simplu nu sunt nici eu.
Tu esti pe AM eu sunt pe FM.
Tu gandesti in ...matematici, eu gandesc in...cuvinte...
Tu esti de pe Marte, eu sunt de pe Venus
Si toate astea plus cireasa...
Tu nu mori de dorul meu
Eu nu mor de dorul tau!
Tu nu vrei 4 copii, eu vreau 4, dar nu cu tine.
Tu nu vrei iubirea mea, eu nu vreau iubirea ta.
Si amu' decat sa stam asa, nu mai bine ne vedem de treaba noastra?
Ne tinem pe loc, doar pentru ca nu avem nimic mai bun de facut?
Mie mi s-au terminat bateriile pentru relatii la distanta...
Tie...nu stiu...dar mie da...
Le aveam nelimitate la un moment dat...
Probabil pentru ca existau sentimente mai puternice...
Sau mai...pe FM...
Tu nu ma intelegi, eu nu te inteleg...
Nu te trezesti cu mine in gand si eu in niciun caz nu am timp sa te am in gand...
Si singurul lucru pe care l-am putut face ever...a fost sa fim deschisi unul cu altul...
Si de asta...sunt tare mandra de tine...

Un comentariu: