marți, 21 ianuarie 2014

El

Stiu ca e EL pentru ca nimic nu e mai natural, mai placut si mai linistitor decat atunci cand il vad, fie si intr-o fotografie.
Stiu ca e EL pentru ca atunci cand il iau de mana uit sa respir, nu imi mai trebuie mancare si sunt cea mai fericita fiinta pe care a vazut-o Dumnezeu in ultima vreme.
Stiu ca e EL pentru ca are grija de mine, ma intreaba daca ma simt bine, ma intreaba daca am mancat si turbeaza cand ma vede trista.
Stiu ca e EL pentru ca are incredere in mine si ma tine aproape de inima lui, iar eu am incredere in el si il iubesc fara sa trebuiasca sa ma intreb de ce.
Stiu ca e EL pentru ca nu imi pot imagina viitorul fara sa faca parte din el, si nu imi pot imagina copiii fara sa aiba impulsivitatea lui.
Stiu ca e EL pentru ca nu se teme de rani asa cum nici eu nu ma mai tem, stiu ca nu ne vom ranii intentionat unul pe altul pentru ca suntem mai presus de ,,joculetele" cu focul.
Stiu ca e EL pentru ca ma echilibreaza in limita in care trebuiesc echilibrata, fara sa simt ca ma schimba.
Stiu ca e EL pentru ca ma iubeste nemachiata si tafnoasa.
Stiu ca e EL pentru ca in viitorul lui eu sunt constanta, restul lumii poate sa se duca dracului.
Stiu ca e EL pentru ca din toate ,,indragostelile" pe care le-am trait, asta nu presupune decat sa fim unul langa altul, fara ,,complicatiuni", fara sa ne intrebam de ce, fara sa ne ascundem defectele si sa parem altceva.
Stiu ca e EL pentru ca nici el nu-si poate imagina viitorii copii fara ochi verzi.
Stiu ca e EL pentru ca nu exista indoiala ,,pai si daca ma insel si ma amagesc si o sa sufar iar?"
Stiu ca e EL.
Stiu ca e...
Stiu ca...
Stiu!!!!

2 comentarii: