duminică, 5 ianuarie 2014

Invatati, invatati, invatati!

Se pare ca invat, si preconizez ca o sa crap pana imi dau licenta.
Nu din cauza invatatului ci din cauza timpului pe care-l petrec invatand si nervilor care-mi sunt provocati cand realizez ca dau rateuri si ca trebuie neaparat sa fac o pauza, azi spre exemplu am decis sa ascult muzica, fapt care a declansat o avalansa de ,,treci la invvatat, opreste muzica, la ce-ti trebuie tie muzica".
Asta dupa 8 ore de invatat cu o pauza de o ora. Mai, io de pe acum spun ca is pe gata, o sa mi-o ia ficatul pe aratura si nu cum ma asteptam, ci de la nervi, si o sa am grija (am un psihic absolut superb, are el grija), sa clachez. Sa clachez nu pentru ca imi vad de treaba, ci pentru ca am atatia nervi ca o sa fac poc si nu poc cu urlete, ci poc ca bubuie dracu'ceva in mine. Si de-ar bubuii, sa ma scap naibii de reprosurile ca stau 10 minute. Ma, sunt cu cola si cu bomboanele de ciocolata langa mine, toata lumea stie ca ajuta IN PANA MEA! Nu, se pare ca unii nu stiu asta, si daca mai beau multa cola nu dorm noaptea (de parca fara cola dormeam). Baaaaaa WTF? Si te miri naibii ca zice doctoru ca is prea tanara sa am problemele cu inima pe care le am, mai nou cu tensiunea, dioptriile macar is aceleasi. Si partea cea mai amuzanta, nu se intampla chestiile astea pentru ca bag ca eroina 9 ore pe zi de invatat!!! sa nu fiu inteleasa gresit. Ci pentru ca nesimtita de mine imi permit sa spun ,,nu mai pot!". Acestea fiind spuse, ma declar nula.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu