marți, 18 februarie 2014

Gelozie!

Sunt geloasa si nu-mi place
Si nici cinste nu imi face,
Dar nu pot si nu voi sta
Nu suport si nu voi vrea
Sa vad vantul cum te bate
Si cum corpul ti-l razbate.
Eu stiu ca nu voi putea
Sa te cuprind ca el, asa...
Cu tot suflul, cu tot cerul,
Cu tot Raiul si Eterul,
Si cu bune si cu rele,
Plina chiar de toate cele...
Si asa ma-nfurie gandul,
Ca nu te cuprind ca vantul.

Sunt geloasa si nu-mi place,
Si nici cinste nu imi face,
Dar nu pot si nu voi vrea,
Nu suport, nu voi putea,
Sa observ cum ploaia cade
Si pe tine bine-i sade!
Caci eu stiu, nu voi putea,
Sa te cuprind, ca ea asa...
Cu caldura si cu rece,
Cu siroaie-n cantece,
Si ma-nfurie, ma ia Gaia,
Ca nu pot sa fiu ca ploaia!

Sunt geloasa si iti place,
Chiar de cinste nu imi face,
Dar nu pot sa ma opresc,
Din a sta sa te iubesc,
Oh de te-as putea cuprinde
Ca si vantul te-as aprinde!
Si ca ploaia te-as opri!
Insa o sa te iubesc,
Doar cum pot, nu cum doresc!

2 comentarii: