marți, 4 februarie 2014

Praf de stele...

N-aş fi crezut vreodată că pot avea zâmbetul ăsta tâmp de fată tălâmbă când ma gândesc la un el. Şi nu la un oarecare şi oricare el, ci la EL! 
Zici c-am prizat praf de stele căzătoare din fundul grădinii mele, primăvara printre ghiocei.
 Mă duc sa prizez nişte drept penal general, poate-mi revin în simţiri.
By the way, Au Mai Rămas 3 zile până împlinesc ,,venerabila" vârstă de 24 de ani, vârsta până la care am consumat oxigen crezând în visele mele și ale oamenilor dragi, încurajând dezvoltarea lor și împlinirea lor, crezând în iubirea adevărată și puterea familiei, în faptul că femeile au uitat să fie femei și au devenit feministe, într-un Dumnezeu oarecare, Dumnezeu care m-a părăsit, dar pe care eu nu-l părăsesc, nu știu încă de ce. Am trăit 24 de ani, în care mi-am înmormântat prieteni de aceeași vârstă, ani în care m-am jucat, am muncit, am învățat, am iubit,  și am refuzat cu vehemență să mă maturizez mai mult decât este cazul. 
Al doilea AMR îmi vizează colegii care împreună cu mine, vor susține examenul de licență în 17 feb.
Dragii mei, AMR 13 până ne ducem naibii să prizăm niște praf de stele căzătoare din fundu' grădinii mele pline de ghiocei. Dacă nu e praf de stele, fac eu rost, că tot visez zilnic să ajung printre ele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu