joi, 27 martie 2014

Cel mai prost din curtea scolii

Sunt cel mai prost copil din curtea scolii,
Poate va intrebati de ce, dar mai bine pastrez motivul pentru mai tarziu,
Cand stiu si eu de ce simt asta, dar asa e...
Cel mai prost copil din curtea scolii,
Sunt o femeie prea idealista, da, poate v-am socat, am zis femeie,
DAR, sunt o femeie care crede in familie, barbati ne-dobitoci, in bunatatea oamenilor,
Cred in zambete batute de vanturi, cred in basme si nu inteleg de ce copiii au uitat sa mai creada in ele.
Si acum revenind la cel mai prost copil din curtea scolii, pai cum sa nu fiu?
In cateva luni am crescut cat n-am crescut in 24 de ani,
Si cand aud ,,oai cati bani o sa faci" sau ,,cati bani o sa avem" ma stramb de zici ca se discuta despre un cacat inflorit in mijlocul drumului.
Nu ma intereseaza cati bani o sa fac, nu ma intereseaza cate cacaturi o sa-mi permit, nu vreau asta,
Sunt cel mai prost copil din curtea scolii!
Cea mai proasta femeie din curtea scolii!
Pai cum cacat sa nu te intereseze ca o sa ai masina de 15 mii si bani cat incape?
Ui asa, simplu! Pe mine ma intereseaza sa pot sa zambesc cu adevarat, sa pot sa-mi vad iubitul fericit, sa pot iubi pur si cu patima, fara sa ma tem, fara sa ma stresez, fara sa-mi fac griji.
Asa ca, pot sa spun cu mana pe inima, ca nu ma mandresc cu ce am reusit sa fac in ultimele luni.
Sa speram ca n-o sa se schimbe asta vreodata.
Nu vreau sa uit in ce consta fericirea!
Nu vreau sa ma gandesc cat costa fericirea!
Vreau doar sa ma trezesc dimineata langa el, sa punem de cafea si sa discutam despre cei mai prosti copii din curtea scolii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu