marți, 4 martie 2014

Despre...fantome!

Nu ma intreba de ce te iubesc...
O fac, asa pur si din toata inima, cum stiu eu sa o fac,
Fara sa ma indoiesc eu insami de sentimentele mele,
Fara sa iti cer ceva in schimb pentru ele...
Nu ma intreba de ce am incredere in tine!
Nu o mai fa, te rog, ma faci sa simt ca rost nu ai...
Si nici asta nu ii mare bai, dar te rog, nu ma mai intreba!
Nu vreau sa ma indoiesc de ce simti inainte sa le simti...
Nu imi mai spune cat de...distrugator de relatii esti...
Eu nu sunt una dintre relatiile tale...
EU sunt ACEA relatie...
Nu ma mai intreba, pentru ca paranoia ma trage intre ale sale...
Nu te mai indoii, te iubesc asa cum esti...
Impulsiv, empatic, plin d-ale tale povesti...
In centrul atentiei, venerat de toata lumea,
Eu te venerez mai mult...
Nu-mi mai pune la indoiala sentimentele...
Te rog,...nu ma impinge sa te iubesc mai ascuns,
Doar pentru ca te panichez mai putin!
Asa meriti sa fii iubit!
Asa meriti sa fii apreciat...
Eu nu plec, deci o sa avem o problema...
Ori te iubesc asa, si te obisnuiesti...
Ori n-o mai arat si e ca si cum as fi plecat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu