duminică, 27 aprilie 2014

Things I never said

Nu ti-am spus niciodata cat de mult te iubesc!
Si nici cat de mult ma tem, cat de mult te doresc!
Nu ti-am soptit vreodata ca ma topesti cand imi spui noapte buna
Si nu ti-am zis ca nu dorm bine, de-i noapte cu luna!

Tu n-o sa stii vreodata ca ma abtin sa-ti spun
Ce si cat insemni, ca stau si ma opun,
Ca inima imi urla sa zic, sa nu mai tac,
Dar mintea ma blocheaza, probabil ca am trac!

Si daca-ti zic si razi, sau strambi din nas sa stii
Ca poate-poate m-oi mai si razgandi!
Si de iubit se poate sa nu te mai iubesc!
Si de bagat picioarele imi bag si nu te indragesc!

Eu nu ti-am zis vreodata ca adormeam cu dor,
Nici lacrimi cate-am strans ca tu nu esti, ca mor,
Eu nu ti-am zis ca noaptea ma rugam pentru tine,
Si nu ti-am zis nici ca stiam ca ,,noi" nu va mai tine!

Iti zic acum, ma spovedesc, imi mai golesc din suflet,
Caci le-am lasat si le-am uitat si mai aud un scancet
Si nu ma lasa noaptea s-o dorm si ziua s-o traiesc,
Caci nu ti-am zis vreodata cat de mult te iubesc!

Un comentariu: