marți, 20 mai 2014

Scrisoare catre (ne)cunoscut!

Unde esti? Stiu ca esti, o sa mor de batranete sau palita de fulger stiind ca esti...
Unde esti?
Cine te retine?
Stii ca te astept de vreo 2 anisori?
Nu sunt multi...altii au asteptat o viata intreaga, dar...
Unde esti?
De ce dormi singur?
Oare te gandesti la mine?
Oare te intrebi eu pe unde ratacesc?
Pentru ca ratacesc prin mine...
Si daca ne cunoastem, ce semn divin asteptam?
Ce ploaie siroaie cu spume si alge marine sa ne umple acvariul asta de suflet asteptam?
Nu te-ai saturat sa te ratacesti prin gandurile mele?
Nu te-ai saturat sa ma ratacesti prin rugaciunile tale?
Nu te-ai saturat sa iti doresti sa-ti imparti singuratatea si tristetea cu mine?
Nu te-ai saturat sa te intrebi in fiecare zi unde sunt eu?
Oare sunt acasa, oare imi usuc parul, oare gatesc ceva bun?
Oare...ma gandesc la tine?
Eu capitulez...
De azi inainte, nu ma mai intreb unde esti.
De azi inainte, nu ma mai gandesc ca iti e greu singur...
De azi inainte ma gandesc doar ca atunci cand in sfarsit apari...
La cat de mult te-am asteptat...
O sa-ti spun: ,,O dat Sfintii sa apari ****te-n aripa!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu