vineri, 29 octombrie 2010

I miss you....!!! just miss u sooo sooo much!


Nu mai pot, nu mai stiu...cum sa pot...te caut in toate prietenele, nu esti. Te compar cu toate, nu esti...Mi-e dor...de simt ca mi se rupe inima...but I'll be back...I swear I'll be back...a fost doar o faza, ma ridic, nu de dragul tau sau al altora...de dragul Lui. Va fi de 100 de ori mai greu, de 1000 de ori mai multe lacrimi vor curge....dar o sa vin inapoi. Stiu ca te gandesti sa nu fie prea tarziu...n-o sa fie nici prea tarziu, nici prea devreme...m-am complicat si imi asum responsabilitatea, de asta o sa fie mai greu. Dar o sa redevin ce-am fost! Eu te-am mai vazut pe strada, m-am ferit, nu vroiam sa...de doara mai tare decat te-a durut. Sunt fericita dar nu intregita. Nu mi-e rusine cu ce am facut, nici n-o sa-mi fie, nu regret decat ca m-am grabit (tipic eu) si ca nu m-am uitat in jur. Nu vreau sa vb despre trecut vb despre ce se va intampla. Nu ai pierdut definitiv o sora, o prietena, ci s-a ratacit putin...dar isi revine... This is 4 u. Poate este nepotrivit dar era primul pas pe care trebuia sa-l fac.
P.S am fost intotdeauna sincera, si L-am iubit intotdeauna, am uitat sa-mi recunosc greselile si sa merg mai departe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu