vineri, 5 noiembrie 2010

Ia priviti-i cum se duc...ia privit-i cum se sting...lumanari in cuib de cuc...parca tac si parca ning...


Sora mea, dragostea si lumina ochlor mei...a invatat o poezie...o poezie superba...asa pt un copilas dulce de 4 anisori. Poezia suna cam asa:
Sunt copil ca fiecare

de Adrian Paunescu




Sunt copil ca fiecare
Si ma joc mereu,
Jucaria cea mai mare
Este tatal meu.

Si cand tata nu-i acasa
Ci-i altundeva
Jucaria cea frumoasa
Este mama mea.

Si cand mama si cu tata
Sunt plecati de-aici
Pentru joc, sa tineti seama,
Am niste bunici.

Scumpa mama, draga tata
Roata nu sta-n loc,
Ca voi fi si eu odata
Jucarie-n joc.



Jucarie-n joc, o sa fie...dar o mai asteapta o poezie, asa cum ne asteapta pe toti...o poezie mai profunda, mai dureroasa...care se termina in versurile ,,Dar de ce priviti asa, fata mea si fiul meu, eu sunt cel ce va urma, dragii mei ma duc si eu!"

Acest post este in memoriam Adrian Paunescu. Cel care i-a oferit surorii mele sansa de a spune o poezie profunda la 4 anisori, cel care mi-a oferit mie ocazia sa realizez ce inseamna poezie adevarata, cel care i-a oferit mamei si tatalui meu ocazia de a fi a 3000-a persoana de pe stadion la concertul Cenaclului.

4 comentarii:

  1. Emotionant,si spun asta din suflet,meriti tot respectul pentru ca in oceanul asta de indiferenta si in lipsa asta acuta de repere si de principii ce se observa astazi in societate,ai reusit sa te opui noilor asa zise "tendinte".Te felicit pentru ca ii transmiti si surioarei tale simtul culturii si pentru ca ii stai alaturi si o ajuti.De ar gandi mai multi ca tine,ar fi altfel in Romania

    RăspundețiȘtergere
  2. iti multumesc pentru gandurile tale sincere, dar mai am ceva de adaugat totusi, atata timp cat si tu vezi mocirla in care ne scaldam, esti pe baricade cu mine, deci nu suntem pe cale de disparitie!

    RăspundețiȘtergere
  3. De bia acuma am auzit de asta. L-am iertat.
    Nu mai cred in el. Si totusi este emotionant.
    Nu merita sa moara. Dumnezeu este vinovat si tot globul ca-l sustin pe Dumnezeu prin actiunile lor.

    RăspundețiȘtergere
  4. nu consider ca Dumnezeu este de vina eu consider ca el a fost de vina, ca noi suntem de vina si responsabili cu tot ce ni se intampla. Fiecare cu parerea lui totusi. Multumesc pentru comment Anonim...astept si alte comentarii.

    RăspundețiȘtergere