marți, 6 septembrie 2011

Anul trecut pe vremea asta...

Visam...ca de obicei! Ce pot face eu mai bine decat sa visez?! Anul trecut pe vremea asta imi cautam de lucru si ma pregateam sa ma mut...? nup...era cat pe ce anul trecut sa ma despart de EL, sa mor de durere, si totusi anul trecut, in octombrie ne mutam impreuna...faceam planuri, eram happy...anul asta, ma simt...
Ma simt altfel, nu fericita, nu implinita, nu plina de energie, nu eu! Anul asta...anul asta...nu stiu...m-am schimbat si la inceput imi placea, imi placea de mine independenta, nebuna, razvratita, eu! fata lui tata! Acum...vreau singura, vreau in colt, mi-e greu sa mananc, sa zambesc, ocolesc subiectul eu cu oricine il deschide, zic 3 cuvinte si gata schimb subiectul urgent. Scriu chestia asta in speranta ca va fi la fel ca si celelalte...supapa...dar nu simt ca ma descarc in vreun fel sau altul...
Alta data...urmele...erau supapa...alta data durerea era supapa...alta data...cand supapa aia nu mi-a fost de ajuns, a urmat solutia cealalta...
azi...Vita de Vie - Azi

Asculta mai multe audio diverse

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu