vineri, 30 septembrie 2011

Ecoul...



Incerc sa lupt dar lupta e pierduta
Si stiu din start ca n-am cum sa castig
Si de se-ntampla sa pot sa rup din mine
Se-ntampla cand cad si incet eu ma ridic

Nu-i nimeni sa-nteleaga durerea ce m-omoara
Nu-i nimeni decat coltul in care ma ascund
Si daca strig din suflet, oricine, sa vina sa ma vada
Cu vocea mea, c-un strigat si golul il strapung...

Si lupta mea, cu mine, intotdeaun-o pierd
Si ce castig sunt doar farame de gol
Castig un ecou, dar nu-i nimeni sa mi-l dea
Castig un ecou, castig vocea mea

Si soarele iese cand imi spun noapte buna
E timpul ca visele mele s-apara
E singura data cand golul se-aduna,
Se preface in voci, in oameni, in flori si in nea

Nu vreau decat vise, ma inconjor cu ele
Cu ele, cu ecoul, cu voci, cu himere
Si-as vrea doar o clipa sa simt ca sunt vie
Sa simt ca pot sa te-ating, sa-ti las ecoul meu tie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu