luni, 16 aprilie 2012

Porcarii...catodata...azi....

Porcarie, de parca orice lucru bun nu se transforma intr-un cosmar!
De iubit, de iubit oricine invata sa iubeasca, de trecut peste ce simti e mai greu.
De baut, toate alcoalele din lume nu sunt in stare sa astupe golul ce l-ai lasat
De futut, toate orgasemele multiple nu ar reusi sa te stearga din memorie
De drogat, nu prea gasesti dealeri.
De respirat, fara tine e mult mai usor...
De agatat pe altii, e prea usor cateodata...
De visat, visele mele nu te mai au ca element principal...
Sinucidere, cateodata suna atat de bine ca am un zambet tamp din cauza ideii...
Cateodata, cateodata e mai usor sa nu mai vezi porcariile
Cateodata e mai usor sa nu mai iubesti, sa te feresti ca de dracu de sentimente sincere...
Cateodata e mai bine sa bei pana cazi sub masa
Cateodata e fain sa te futi, sa iti eliberezi orice frustrare
Cateodata e mai bine sa te opresti din respirat...
Din visat...
Azi, acum, e mai usor sa inchid ochii si sa ma prefac ca nu ai existat niciodata..ca nu ai lasat un gol...ca as vrea sa te iubesc dar te urasc prea tare, ca as vrea sa ta vad, dat atat de tare doare...
,,Iubeste-ma...macar pana-mi termin tigara..."
Eu sper sa te urasc macar 10 minute in plus dupa ce am terminat-o...
Azi, nu-mi trebuiesti nici tu, nu-mi trebuie nici el
Azi, inima mea e pentru mine, e a mea
Azi pofta mea de tavalit e pofta de tavalit prin iarba...singura, ca atunci cand eram copil
Azi mana mea e pentru o bere iar degetele mele pentru o tigara...
Azi il vreau pe el...
Azi e prima zi din restul zilelor ce mi-au mai ramas de trait...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu