vineri, 5 octombrie 2012

Cu mine...

O privesc...are 18 ani si simte cum lumea ei se destrama...
-Nu mai plange, stiu  ca iti e greu, dar sa stii ca ce simti acum trece...
-De unde stii?
-Stiu. Ai incredere in mine ca stiu.
-Nu, n-am. N-am incredere.
-Si asta stiu. Intr-adevar nimanui nu-i pasa, dar e timpul sa te ridici de pe jos. E locul tau preferat atunci cand suferi, sa stai intinsa pe covor si sa privesti tavanul. Vezi cate stiu?
- Ia zi-mi daca esti smechera, ce mai stii despre mine?
-Stiu ca locul tau preferat o sa fie patul tau, de la tine de acasa. Stiu ca o sa urasti peretii albi care te vor inconjura. Stiu ca urmele de pe tine se vor inmulti, stiu ca o sa te indragostesti si o sa suferi. Mai stiu ca iti place inghetata de vanilie, ca adori sa gatesti, ca in dulapul tau nu e niciodata ordine, ca iti place sa razi din suflet. Stiu ca acum simti ca toate sentimentele te coplesesc, ca nu le poti controla. Stiu ca noaptea citesti si plangi, si ca ziua dormi si stai ore in sir intinsa pe covor sau pe gresie.
-Mda, stii multe...
-Stiu ca te enerveaza faptul ca iti sterg acum lacrimile si ca te pup pe frunte. Mi-esti drag copilule! Sa nu uiti asta.
-Uita-te la mine ce incantata sunt ca ii sunt draga unei straine!
-Nu sunt o straina, o sa vezi...dar asta doar daca te ridici! Daca pui mana si te aduni. Iti promit ca nu intotdeauna o sa fie asa de rau. Sunt atat de multe lucruri pe care as vrea sa tii le spun, atatea lucruri bune, din care ai invata, atatea momente in care o sa simti ca iti cade cerul in cap pe care le poti evita...esti fetita care am fost odata...esti prostuta superba cu inima sfasiata...
-Dispari si lasa-ma in pace! Nu sti nimic!
- Razi ca sa ascunzi cat de tare doare...cat de bine cunosc acest mod de a te ascunde...nu vezi tot tabloul...nu iti dai seama cu cine vorbesti...Copil prostut...totul o sa fie bine daca te ridici acum, totul!  nu mai sta doborata, ...esti fata care am fost odata...esti nervoasa neinteleasa, eu la 18 ani!
-Vorbesti de parca esti cine stie ce inteleapta a lumii! 
-Uita-te la mine! Priveste bine si zi-mi ce vezi...apoi uita-te in oglinda! 
-Esti...
-Tu! tu peste patru ani! 
-Cum...?
-Magie!

3 comentarii: