luni, 12 noiembrie 2012

Challenge accepted

Un prieten bun si drag care mi si vecin
S-a dat tare si smecher ca-n rime stie-a scrie
Oricine, orice gand, ca pe o poezie
Si ca o provocare mi-a  aruncat in fata
Trei rime amarate cu idei despre viata!
Ca ii spusei in treacat, azi de dimineata
Ca n-am mai scris nimic, ca-s zen si fericita
Si ca-mi exprim in rime starea nenorocita!
Si cum astfel de stare nu a mai rasarit
Cu versuri si cu rime n-am mai curvasarit!
Ei bine drag ficior, caci tu m-ai provocat,
E pentru tine draga prostia ce-am postat!



8 comentarii:

  1. =)) Ce mai challenge!

    Din LoL, mini-creatie proprie:
    Ce naspa e sa te-omoare
    Cand ai lumea la picioare!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si sa iti ranesti poporu'
    Apoi sa stai sa-ti bagi picioru'

    RăspundețiȘtergere
  3. Si cand ai tai o iau pe coaja
    Sa stai s-astepti anume vraja
    Si sa mai ai vreo 5 secunda
    Si ca sa fugi sa nu ai unde!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si sa te rupa un op
    si sa ii treci prin gura
    Doar sfinti cobori si Dumnezei
    Si pe ei sa ai ura!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si cu rabdare tu sa strangi
    Banutii salvatori
    Si sfantul build tu sa-l atingi
    Si gata! Nu mai mori!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si sfantu' cooldown sa-l injuri
    De mama si de tata,
    Dar sa se mire toti din joc
    Ca rupi, desi esti fata

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa ii blestemi pe-ai tai ca-s prosti
    Ca-s noobi si-s pe alese
    Si un ,,ss" n-or scris pe chat
    Ca doar n-o sa le pese!

    RăspundețiȘtergere
  8. Un triplu, quadra, pentakill!!!
    Si adversarul moare.
    Si tot ce de la el astepti
    E ca sa-ti dea onoare!

    RăspundețiȘtergere