joi, 1 noiembrie 2012

Proces

Cum ar fi daca noi oamenii am fi considerati bunuri...?
Atunci am fi bunuri mobile...
Si daca suntem bunuri mobile aia inseamna ca putem fi uzucapate?
Daca putem fi uzucapati inseamna ca automat am fost abandonati de catre proprietarii nostri in mainile altora...
Acei altii care sa se poarte cu noi ca si cum am fi ai lor deja...
Care sa aiba grija de noi, care sa ne intretina spiritual si moral si fizic...
Sa ne ajute sa crestem, sa ne ajute sa devenim ce visam si cum visam...
Sau ce viseaza si cum viseaza...
Si care dupa 10/15 ani in care s-au bucurat de posesia lor neintrerupta, cu buna credinta... sa se trezeascacu proprietarul care sa isi ceara drepturile...
Si sa inceapa un proces imens in care posesorul sa isi castige dreptul...si sa te aiba for ever and ever...ca fiind proprietar de drept...
Eu vreau sa fiu un bun...macar azi...un bun mobil...si sa cer sa fiu uzucapata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu