marți, 20 noiembrie 2012

Copilul

Copilul din mine azi e mofturos! l-am umplut cu zahar si cu desene animate!
L-am rasfatat cu vise si basme si imagini colorate
L-am lasat sa cante si sa topaie
Sa rada prosteste cand aude vreun cuvant ciudat
Sa arate cu degetul persoana de la care l-a auzit.
L-am lasat sa ocoleasca oamenii dubiosi
L-am lasat sa alerge si sa se joce ascunselea!
Ii eram datoare!
Copilul din mine m-a lasat prea mult timp sa stau serioasa
Sa ma stresez
Sa gandesc mult...muuuuult prea mult!
Sa nu dorm de griji
Sa nu dorm de nervi!
Sa beau cand am avut o zi grea!
Si am realizat azi, in colaborare, ca am facut si lucruri impreuna!
Ne-a fost si ne e dor!
Zambim cand vine seara si stim ca o sa mai potolim din dor!
Zambim cand ascultam o melodie care ne place!
Cantam impreuna cand ne plictisim!
Si impreuna ne gandim la timp, la fluturasi, la frunze...la vara!
Si la toate prostiile pe care le-am putut face, in colaborare, bineinteles!
Iar pentru ca ii sunt atat de datoare, azi, copilul din mine o sa fie cel mai rasfatat copil din lume!

2 comentarii: