luni, 13 mai 2013

Out of order

Sunt out of order ceva vreme asa ca nu ma mai sunati daca nu vreti sa auziti tampenii spuse repetitiv. Am temperatura mare, invat cand scade si sunt plina de medicamente care, dupa cum observ ma fac sa merg in zig-zag. Azi mi-am facut mancare si am pus mana pe tigaia incinsa, am vrut sa beau apa din sticla cu apa pentru floare, m-am dus de cateva ori bune sa ma spal pe dinti ai am facut dus sau mi-am spalat fata. In viata mea nu m-am chinuit sa fiu cursiva la telefon, amu' ma chinui. Si momentele alea in care sunt cat se poate de lucida si de normala cand vin, vin ca sa ma streseze ca am examen in doua zile. Nu va mirati daca resping apelurile pana ma vad pe picioare, si nici daca ma intrebati in scris cum sunt si raspund ,,da" sau ,,exact". nu-i vina mea! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu