duminică, 5 mai 2013

Prima data

Anul acesta iepurasul nu si-a facut aparitia si pe la mine. Poate ca a fost modalitatea lui de a-mi spune ,,ai depasit limita de varsta!". Nici nu ma plang. A fost primul Paste in care m-am gandit cat de bucurosi or sa fie altii ca vine iepurasul, si doar cand i-am vazut fericiti am realizat ca la mine nu a venit. E primul Paste in care nu simt, in care nu vreau, in care drobul nu are gust si cozonacul e prea dulce. E primul Paste in care eu nu am mai tinut scuturile sus. Am obosit si am recunoscut ca am obosit. Ba chiar am anuntat ca azi fac pauza. E Pastele in care am privit in gol minute in sir si m-am trezit imbratisata de aproape 20 de copii, asa, din senin. E Pastele in care am auzit mai multe ,,te iubesc-uri!" decat am auzit in intreaga mea viata. Si au fost primele de care nu m-am indoit, pentru ca am lasat scuturile jos. Am primit cei mai multi pupici, am primit cele mai frumoase zambete (pe alocuri stirbe). A fost prima data cand am vazut pe cineva care si-a aruncat comoditatea pe geam si m-a oprit sa ma imbratiseze sincer si sa-mi spuna ,,esti ciudata, dar eu te iubesc chiar daca esti ciudata!".
E primul Paste in care am fost aproape fericita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu