miercuri, 4 septembrie 2013

Fara masura!

Tu nu stii multe despre sufletul meu
Dar ma privesti de parca e cea mai frumoasa inima!
Si te anunt ca sufletul-mi nu e doar bun, este si foarte rau!
Si-mi zambesti cand il vezi si ma iei de mana!

Daca m-ai fi tratat cu o indiferenta crasa...
Te-as fi iubit mai repede, asa defecta sunt...
Dar te-ai uitat si-ai atentat la fata cea de sub carcasa!
Rusine sa iti fie ca esti atat de bun!

De-ai sti cat lupt sa nu m-obisnuiesc cu tine...
De-as sti cat lupt sa nu te vreau!
Dar lupta mea e in zadar, vezi bine...
Cum mi-ai zambit am si uitat de ce ma lupt...si de la capat tre' s-o iau!


Tu nu stii cat de defecta pot sa fiu...
Cand ma gandesc incepe sa ma doara capul!
Si nu stii ca sufletu-mi e azuriu...
 Tu nu-mi stii monstrii din dulap, dar te avanti sa imi vopsesti dulapul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu