luni, 9 septembrie 2013

Ploios

Am dormit atat de adanc incat pentru prima data in cateva luni, m-am trezit odihnita...
M-am trezit zen intr-o zi de toamna...am senzatia ca numai acum am observat ca a venit toamna.
Am senzatia ca doar acum furtunile in mine, furtunile care ma tineau nu doar in priza ci si intr-o confuzie totala s-au evaporat. Au lasat in urma un dezastru curat si mult verde.
A venit toamna, dar pentru mine e primavara. In mine e primavara.
Renasc. Dupa luni de zile renasc.
Si asta nu se datoreaza doar unui somn bun.
Incep sa fiu din ce in ce mai linistita.
Stiu ca totul o sa fie in regula. Stiu ca totul o sa fie bine.
Si asta, ma incurajeaza sa te vreau tot mai mult langa mine.
Asta ma incurajeaza sa lupt.
Sa respir.
Sa vad unde ma duc piesele din puzzle-ul meu.
I start to see parts of the whole picture.
And it's a beautiful picture!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu