luni, 13 septembrie 2010

Vreau, dar nu ma lasa tara!!!


Toate la timpul lor, asta era sfatul mamei mele! Dupa ce termini liceul faci o facultate, dupa, te casatoresti, ai o familie, o cariera...serios? Pentru ca de ceva timp, prietenii mei pleaca, lasa facultatea ca sa munceasca si sa fie respectati altundeva. Privesc in jur si am senzatia ca eu sunt o cretina ca nu am plecat. Si stiu ca asa e cel mai bine. Dar cum iti poti redefini prioritatile cand tot timpul ai stiut ca scoala te face cineva? Cum poti lasa cartea din mana jos si sa incepi sa servesti la restaurant in Londra? Toata viata m-am gandit ca doar invatand reusesc, si acum tara mea imi demonstreaza ca furand, scuipand pe ceilalti, culcandu-ma cu sefii, reusesc. Si sincera sa fiu am principii...nu pot, nu doresc sa ma vopsesc blond platinat, sa ma duc la solar de 100 de ori pe zi si sa ma imbrac in roz, sa ma culc cu sefu ca sa nu mai fiu secretara cu salariu de 600 ron sa fiu secretara iubita si sa am salariu de 800. Imi cunosc talentele, aptitudinile si din cate vad, nu le pot face pe toate la timpul lor, traiesc in tara in care nepasarea a oprit timpul in loc! Asa ca...mami, sa mai iau sfatul tau in considerare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu