sâmbătă, 13 aprilie 2013

Clarificari

Sa nu dea Dumnezeu sa ma sune careva si sa ma intrebe daca este vorba despre el in toata postarea asta ca-l trazneste!

1. Nu sunt mama tuturor ranitilor. Nu ma intereseaza ce-ati mancat de dimineata si cu ce v-ati spalat pe dinti aaaand no fuckin' way n-o sa-mi pese de dramele voastre marunte de copii crescuti in puf!
2. Nu imi pasa ca sunteti suferinzi! I really don't! Stiti de ce?! Pentru ca suferiti de rasfat si non-probleme!
3. Nu sunt rea. Sunt normala. Anormala sunt cand chiar dau doi bani pe problemele voastre!
4. Sa-mi vorbiti cu ochii aia suferinzi in ziua in care nu stiti cu ce va platiti chiria.
5. N-am mila. N-am mila pentru ca atunci cand am avut mila, am luat-o dupa cap. Capul plecat, sabia IL taie!!!
6. Amu' ii randul meu. I'm in charge. Eu zic cand vreau sa va aud vorbind, eu decid cand vreau sa va vad fetele devastate de drame adolescentine. Pana atunci...FUCK OFF!

Un comentariu: