marți, 9 aprilie 2013

Drame si reactii!

         Barbatii pana la varsta de 25 de ani isi finalizeaza intreaga personalitate. Pana atunci sunt supusi schimbarilor, dupa, nu se vor mai schimba. Poate vor slefui pe ici pe colo cate ceva, dar nu se mai schimba! Nu e un lucru rau, ma iau si de femei imediat. Am auzit si ras-auzit in ultimul an replica ,,m-am schimbat" sau speranta unor domnisoare peste urechi de indragostite ,,mi-a promis ca o sa se schimbe". Mno, bagati frumos la cap. Nu se schimba. Sunt la fel. Fix.
         Femeile pana la varsta de 23 de ani isi finalizeaza intreaga personalitate. Pana atunci sunt cele mai haotice fiinte pe care le-ati intalnit. Azi vor un blond cu ochi albastri si vor sa devina prima femeie care a pasit pe luna, maine vor un punker tatuat pt ca au vazut ele un film fain acu doua minute si punkerul ala era superb. Nu sariti in capul meu ca raman haotice si dupa 23...dar, in general sunt la extrema extremelor pana atunci. Dupa 23 o femeie se poate schimba. O nebuna rebela se poate potoli, o potolita poate deveni rebela, si asta de dragul promisiunii pe care o face Fatului Frumos. Singurul inconvenient?! O sa apareti dupa multa vreme (vorbesc aici de la luni de zile la ani intregi) la stiri cu titlu ,,Barbat injunghiat, eviscerat si incinerat in centrul orasului de sotia/iubita lui".  Stiti de ce?! Pentru ca nu s-au schimbat, doar s-au maltratat psihic (femeile stiu cum sa faca asta)
         Acum, dupa toate povestile tuturor indureratilor, indoliatilor, indureratelor, indoliatelor, dupa toate problemele pe care le-am auzit in ultima saptamana (mi-a sunat telefonul cat pentru intregul an) am o concluzie:
         Nu, nu e important sa schimbi persoana de langa tine dupa bunul tau plac. Nu se face! Este imposibil si asa va faceti praf si gramul ala de relatie pe care-l aveti.
         Nu, nu trebuie sa faca ce ziceti voi, cum vreti voi, pentru ca asa va place daca il/o deranjeaza.
         Cand incepeti sa vedeti defectele omului respectiv, intrebati-va ,,pot sa traiesc cu ele toata viata?" Daca raspunsul vostru este nu, nu trebuie sa va vina nastrusnica idee ,,hai sa-l schimb" trebuie sa va vina doua mari posibilitati in cap: ,,asta e, nu pot trai asa o viata intreaga, mi-a facut placere sa te cunosc" sau ,,de ce ma deranjeaza asta?!" De obicei ne deranjeaza lucrurile normale pe care le transforma mintea noastra in defecte, pentru ca, let's face it, cu totii suntem niste frustrati!
       Oamenii nu se schimba. In cel mai bun caz, mascheaza. Nu, nu sunt parerile mele, sunt chestii citite, le comunic acum pentru ca sa nu le mai comunic cand imi suna telefonul.
       Cu speranta ca am clarificat macar putintel din ideile si intrebarile existentiale auzite in ultima vreme , va salut cu respecte!

Un comentariu:

  1. " Nu, nu e important sa schimbi persoana de langa tine dupa bunul tau plac." Corect! Trebuie sa te schimbi tu insuti/insati. Cu cel mai al dracu' respect. Bine. Pa.

    RăspundețiȘtergere