joi, 25 aprilie 2013

Superb!

Azi cica trebuia sa-si schimbe luna culoarea. Ori am fost daltonisti ori ne-a mintit televizorul. Am coborat de pe cetate (pentru necunoscatori cetatea este un deal inalt din Orlat) si oamenii din jurul meu spuneau ca sunt dezamagiti, ca luna nu e roz, si nu s-a intamplat nimic.
Eu una, am fost aproape fericita. Am vazut stelele in timp ce adia vantul si mirosea a iarba proaspata, Am fumat o tigara si am baut o bere incet doar ca sa ma bucur de toate acestea. Nu mi-ar fi pasat nici daca luna nu-si mai facea aparitia. Eram intre oameni dragi, cu linistea sparta doar de rasetele noastre stridente, cu Carul Mare deasupra si cu patura sub noi. Ne-am inghesuit sa nu inghetam, am amortit si ne-am povestit visele si fanteziile.
Am zis aproape fericita, lipseai tu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu