sâmbătă, 20 iulie 2013

Admiratie!

Una bucata pagina din jurnalul ei!

,,Te-am iubit!
Te-am iubit mai mult decat puteam duce!
Atat de mult incat inca, totul se raporteaza la tine!
Inca, eu ma raportez la tine!
Te urasc pentru cat te-am iubit!
Te-am iubit intr-atat incat Dumnezeu pentru mine n-a mai avut valoare!
Si acum, ma mir ca ma pune sa platesc!
Te-am iubit intr-atat incat cea mai frumoasa amintire a mea e cea in care gravitam, la propriu, in jurul tau, in Subarini!
Te-am iubit intr-atat incat si acum cand vad leaganele din Suba, zambesc!
Te-am iubit intr-atat incat nu mai merita sa te mai iubesc!
Si a trecut!
Ca vantul!
L-am iubit!
L-am iubit intr-atat incat mi-am lasat visele in seama lui!
L-am iubit intr-atat incat mi-am lasat viitorul in seama lui!
L-am iubit intr-atat incat imi aduc aminte prima intalnire si primul dans...cel mai frumos dans!
L-am iubit atat de mult ca am facut lururi pe care nu le-as fi facut niciodata!
L-am iubit atat de mult ca m-am imbarcat in aventuri pe care nu le-as fi trait niciodata!
L-am iubit!
Iubesc!
Nu stiu exact de ce, dar inca reusesc sa iubesc!
Fiecare e priceput la ceva!
Eu, ma pricep la iubire!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu