luni, 8 iulie 2013

Da-mi un ragaz!

Opreste-te o clipa si iarta-mi nerabdarea
Caci m-am uitat in soare si am pierdut cararea
Da-mi un ragaz, atata cer, sa ma gasesc pe mine,
Din cate vad eu m-am pierdut pe undeva prin tine!

Nu ma certa, nu te uita urat, nu merit, sunt pierduta!
Nu sunt nici rea, nu sunt nici buna, sunt doar o amarata!
M-am ratacit, hai da-mi busola sa-mi caut iarasi drumul!
Si lasa-ma sa mi-l gasesc urmarindu-ti parfumul!

M-am incurcat in semne si renuntarea-i dulce
Si-i cant caci poate-poate se duce sa se culce!
Nimic in viata nu-i usor, si nici corect bag seama
Si-si face loc in suflet iar neinvitata, teama!

Opreste-te la mine si iarta-mi ochii verzi
Caci m-am pierdut pe drum si poate nu ma vezi!
Da-mi un ragaz, atata cer, sa ma refac cu bine
Si de nu vrei sa ma ajuti atunci raman la tine!

Un comentariu: