luni, 8 iulie 2013

Bucati!

N-am crescut...am stat 30 de minute sa urmaresc bucatile din ceea ce altadata numeam farfurii si sticlarii!
N-am crescut...am stat ore in sir sa injur in minte pana cand nu mai aveam ce injura!
N-am crescut...bucatile alea de pe jos, toate sticlaraiele sparte...dintr-o data aratau apetisant!
N-am crescut...
Nu mai am Dumnezei sa-i insirui! si pe aia la care tineam i-am repetat!
Stateam azi in masina si m-a umflat rasul in cel mai inoportun moment, doar gandindu-ma: ,,mno, fain asa, die another day darling!" si imediat dupa gandul asta a urmat: ,,.. de unde dracu mai gasesc atatea motive si atata putere sa cred si sa fac sa fie totul ok?"  si poc, rasul ala tampit insotit de: ,,nu stiu, dar cred ca bravo!"
N-am crescut cat timp cred ca orice om trebuie sa aiba o parte buna!
Si de 30 de minute urmaresc bucatile a ceea ce ar fi trebuit sa fie farfuriile mele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu