marți, 24 iunie 2014

De Sanziene

In noaptea de Sanziene eu te-am visat si visul
din noaptea asta spune cine imi va fi ,,scrisul"
Asa c-al meu vei fi pe veci si-n veci ma vei iubi!
Si viata nu-ti mai apartine, prin ea eu voi trai!
Da-mi tot ce crezi ca n-ai sa-mi dai vreodata!
Da-mi tot ce simti ca n-o sa ai!
Da-mi sufletul si inima, iubirea-ti toata!
Si rasuflarea da-mi-o, nevoie de ea am!
Si lasa-ma sub piele sa-ti intru, vreau in rai!
In veci sa nu mai simt ca o sa ma destram!
Hai Fat-Frumos sa-mi fii, condu-ma catre basme,
Fereste-ma de rele, de vraji si de fantasme!
In proprietate sa te am, sa-ti hotarasc destinul,
S-aleg sa-ti dau pe rand iubirea si veninul!
Nu te sfii, tu nu mai scapi, e prea tarziu, cedeaza!
Si noptile n-o sa le dorm, te las sa ma tii treaza!
Fii iadul meu si raiul si urgiile toate!
Fii tot ce vreau si ce n-astept, nimic nu ne desparte!
Nu mai pleca, oricum te-ntorci, si stii si tu si vezi
De stai si nu te razgandesti, te las sa ma posezi!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu