luni, 23 iunie 2014

Impiedicata!!

M-am dezechilibrat urcand spre nicaieri
Si m-am impiedicat sperand in ieri
Caci am picat, m-am prabusit si m-am pierdut in mare,
Si m-am pierdut cu totul, m-am dus cu tot in zare!
Nu ma mai vad de mine si de oglinda mea,
Nu mai stiu cum sa fiu, sa stau, sa uit, sa fiu numai a ta!
Dar stau pierduta-n univers, poate m-aduni de jos
Si poate nu ma uiti prin nori, pamantul mi-l arati!
Caci stiu, m-am dezechilibrat urcand de mii de ori,
Si am cazut, m-am si julit, acolo printre nori!
Genunchii-mi sangereaza si pisca-ngrozitor,
Si ii tratez cu zambete si un pic de umor!
Si m-am pierdut cu totul in aer rarefiat,
Nu mai respir prea bine, de mine am uitat!
De tot ce stii si esti m-a-mpiedic repetat!
Si-mi sangereaza inima ca rima a plecat!
Si vezi si tu ce de cuvinte ma-mpiedic si ma duc!
Hai, mana da-mi te rog, sa am ce sa apuc!
M-am dezechilibrat mergand pe loc drept iar...
Ajuta-ma sa mai plutesc, ajuta-ma-n zadar!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu