marți, 10 iunie 2014

E simplu...nu vreau!

Daca nu ma indragostesc nu inseamna ca nu sunt capabila sa iubesc sau porcarii din astea.
E simplu, nu vreau!
Mi-a prea bine asa, single, ingropata in munca (nu ma refer la facut bani ci la capatat experienta)
Sa ajung acasa seara tarziu si sa ma trantesc in pat, fara sa povestesc cuiva cum mi-a fost ziua
Sau sa-mi planific timpul cum ma taie capul fara sa iau in considerare pe nimeni.
Nu zic "Aleluia!" pentru ca si viata in doi are frumusetile ei.
Dar momentan nu imi doresc o viata in doi, nu imi doresc noutati.
Nu mai am momentan baterii sa ma implic si sa-mi pese mai mult decat este cazul.
Asa ca nu imi mai spuneti ca sufar sau ca m-am implicat prea mult in ultima relatie si de aia acum ma feresc.
Nu, e simplu! nu vreau si in niciun caz nu imi trebuie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu