joi, 19 iunie 2014

O pagina noua!

Orice rana din dragoste bineinteles ca se vindeca!
Se vindeca doar cu alta dragoste. 
Si e direct proportionala ideea. Cu cat e mai puternica suferinta, cu atat de puternica trebuie sa fie noua iubire.
Si aici intervine o chestie pe care am auzit-o acum ceva vreme. O iubire mare trece cu o alta iubire mare sau cu mai multe povesti de iubire, dar se vindeca. 
Am iesit acum o luna dintr-o poveste mai mult sau mai putin plina de iubire. 
Daca pana atunci inca sufeream dupa prima iubire, dupa ce am iesit din aceasta poveste ultima, mi-am dat seama ca m-am vindecat!
Ca am o foaie goala pe care sa scriu o alta poveste fara ca eu sa ma mai gandesc la cat de mult am iubit, fara sa mai simt acea suferinta care nu m-a lasat sa dorm si sa ma trezesc cu zambetul pe buze. 
Am o inima vindecata. Am un suflet care e acum complet si poate fi dat cui merita. Si am destula experienta incat sa stiu cum sa iubesc si cu pe cine sa iubesc!
Asa ca, azi e prima zi in care nu m-am mai uitat inapoi, nu am mai trait in trecut. 
Nu stiam de ce ma simteam aa de...,,presurizata" cand luam in calcul o intoarcere la trecut.
Nu mai exista intoarceri la trecut. Acum exista doar amintiri frumoase sau nu si atat. 
No atat!
Ma intorc la starea de visare! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu