miercuri, 24 august 2011

You're in my way yeah, you better watch out!

Cine sunt eu? intrebarea asta m-a macinat in ultimele zile in asa hal incat n-am avut somn...deci sunt un mini zombie. Am gasit si un raspuns...intr-un final...un raspuns care multora n-o sa le placa...sunt fata lui tata! si sunt mandra de asta! Al dracului de mandra. Am auzit in ultima vreme ca sunt imprastiata, ca sunt varza, ca fumez si sunt o iresponsabila, ca nu sunt deloc matura, ca tre sa beau mai mult suc decat alcool, ca nu imi pasa, ca am un mare ,,mi se rupe pe frunte" si ca nu eram asa, ca eram responsabila, matura, prinsa intr-o rutina interminabila, ca ma lasam pe locul 100 pentru altele. Ei bine, adevarul adevarat este urmatorul: JOS CENZURA! Da, poate am exagerat, dar asta fac eu, exagerez. Nu m-am lasat de fumat, le-am rarit. Nu sunt iresponsabila doar ca sunt anumite lucruri in lumea asta care nu au atat de mare importanta. Nu sunt imatura, am 21 de ani, maturitatea nu se pierde, daca am fost odata matura stiu sa fiu in continuare, doar ca e atat de bine sa uiti de ea din cand in cand. Sunt imprastiata, dezordonata, neatenta, ma impiedic si cad din orice, nu mananc mancarea firebinte sub nici o forma, beau o bere pentru simplu fapt ca e al dracului de buna, dar muncesc, si cand nu muncesc ma distrez, cand nu ma distrez dorm, cand nu le fac pe astea citesc, pictez, fac curat, ordine, toate astea fara sa ma simt in vreun fel rau. Se pare ca acel capitol de care ot povesteam anul trecut pe blog abia acum incepe. Eu cu mine, eu privindu-ma in oglinda si adorand ceea ce vede. Asa ca, pentru cei care nu ma iubiti/vreti asa, ,,a girl who's got a brain, and always speaks her mind" am o urare de dulce si de bine: BITE ME!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu