miercuri, 31 august 2011

Bronzul se vede doar pe langa dungi albe...


Cel putin asa se intampla la mine. I'm back de la mare...unde...am trecut prin atatea ca merit un premiu- pentru cele mai multe patanii- dar pentru ca exista si un dar...nu se vede fratilor ca am stat la soare!!! Am reusit sa vad marea...am reusit sa fac baie in ea si sa ies ca Ariel-mica sirena, plina de alge! Am reusit sa ma joc in nisip, sa ma urc pe dig si sa ma ude un valalau, sa stau pe balcon cu un pahar de vin rosu si sa inchin in cinstea ei, sa iau o gura de apa de mare pt ca nu am vazut al doilea val care venea , sunt acasa n-as fi plecat de acolo nici sa-mi zica ca s-o mutat marea in Sibiu...am cumparat pentru fiecare persoana draga mie cate ceva, acolo, micut...cel mai important lucru...nu mi-ai parasit creierasul...m-am trezit cu tine in gand, am adormit cu tine in gand...ti-am scris numele pe nisip...si am asteptat o melodie, una singura sa cante...acolo pe plaja...si s-a intamplat...iti scriam numele pe nisip...si am auzit-o...m-am intins pe cearceaf si am adormit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu