duminică, 6 mai 2012

Ar trebui!

1. Ar trebui sa incetez sa ma mai agat de voi oamenii. Sa incetez sa cred ca va pasa sau ca va simtiti raniti la tot pasul. Voi, oamenii astia din jurul meu, pana acum erati sustinere. Acum am invatat ca toti sunteti o apa si un pamant. Nu, nu va mai deranjez cu prezenta mea! Ma retrag!
2. Ar trebui sa respir adanc atunci cand ceva nu mrege bine. Sa inchid ochii, sa strang din pumni si sa respir adanc. Apoi, sa plec...si sa nu mai intorc capul sa vad ce las in urma!
3. Ar trebui sa va pese ca exist! Sunteti chipul si asemanarea lui Dumnezeu. Ar trebui sa va pese ca exista altii...in jurul vostru...ma doare ca-mi pasa...
4. Ar trebui sa nu mai incercati sa schimbati oamenii...oamenii nu se schimba...niciodata...intotdeauna vor fi alte si alte straturi ale lor...dar miezul va fi tot acleasi...
5. Ar trebui sa nu ma mai simt scarbita!
6. Ar trebui sa nu ma mai simt dezamagita...era de aspteptat ca o sa ma lasati balta cand am ami mare nevoie de voi!
7. Ar trebui sa rad...sa ma bucur ca nu va mai am in jur...
8. Ar trebui sa beau un pahar de vin in cinstea Soartei mele...e o Cur**a
9. Ar trebui sa simt ceva...nu mai simt nimic...am amortit!
10. Nici nu mai stiu ce ar trebui sa fac de-acum incolo!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu