sâmbătă, 19 mai 2012

Noi...

Noi inseamna unul si cu unul...
Dar am aflat ca inseamna si unu fara unu
Si momentele astea ma fac sa realizez
Ca orice doi nu mai poate fi despartit in irealitate
Doar in realitate...
Azi noapte am realizat ca doi si cu doi poate face tot doi
Depinde din ce unghi vezi
Si ca cei doi pot fi atat de aproape dar atat de departe ca degeaba se ating
Azi noapte am aflat ca toate lucrurile fara sens
Au sens cand unu si cu unu fac unu 
 Cand doi n-are sens deloc chiar daca asa pare
Si cand cauti sens in lucrurile fara sens
Aia-i nebunie curata!
Cine a gasit asa ceva, sa-mi explice si mie nonsensul...
Sa ma invete ca la scoala matematica era altfel
Matematica vietii e plina de abstractiuni si necunoscute
Si cand crezi ca eu si cu tine facem doi
Realizez ca eu si cu tine fac eu
Si ca noi niciodata nu trebuie sa fie doi
Ci doar unu!
Eu si cu tine trebuie sa fim unu
Daca suntem doi
E degeaba!
Asa ca...acum ca nu mai e nici o ecuatie cu noi
Ca la matematica...
Am adunat, am scazut, inmultit, impartit...
Si am reaizat subit ca am gresit toata problema...
Si am vrea sa ne apucam de la capat, s-o corectam
Dar nu mai putem...
S-a sunat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu