duminică, 27 mai 2012

Fluturi

Am fluturi multicolori in cap si nu numai
Stomacul meu protesteaza cu vehementa
Ca nu mai vrea atata agitatie si prezenta
A intrusilor veseli si colorati...
Dar nu ma pot abtine sa nu visez la ei,
Sunt ca un copilas ca-i prinde si-i afiseaza
Sa se laude si el
Cu fluturii in insectar
Din cand in cand insa fluturii mei sunt imprastiati
Pleaca toti dintr-o data
Se imprastie ca pestii din bancuri
La vederea rechinului mare si rau
Asa fac fluturii mei cand cineva
Imi spulbera ideile si visele si vraja
Si din eu cea puternica si de neclintit
Ma transform in jeleu prea moale
Prea calm, prea linistit
Si realitatea ma loveste cu cruzime
Sunt iar lasata singura-n multime
Sunt iar doar eu acolo intr-un colt
Uitata de toti si de toate si de vise
Si-s mult mult prea departe
Iar fluturasii dargii mei se-ntorc incet
Incetisor se regrupeaza
Cu forte noi, gata sa nu se mai sperie la vederea
Realitatii!
Relitatea este un caine cu trei capete...
Cand crezi ca l-ai fraierit inca o data
Te musca!
O sa-mi fac anti-rabicul, anti-tetanosul
 Anti-gripalul...
Si ma reapuc...de strans fluturi
In cap si in stomac...
Merit...ca atunci cand realitatea ma musca si ma loveste
In stomac...sa-i scuip intre ochi
Fluturasii mei!
Take that bitch!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu