duminică, 13 mai 2012

Incerc...

Ma trezesc dimineata si ma rog sa visez ca o fac
Ma trezesc intre patru pereti care ma inebunesc
Ma rog ca o fanatica sa fie un vis, orice cosmar, orice vis frumos
Orice vis fara sens
Si atunci incep sa ma rog sa te urasc mai putin
Sa te vreau mai mult
Sa fiu mai putin speriata
Si mai curajoasa
Dar nimeni nu imi asculta nici rugaciunea asta
Asa ca ma apuc sa ma imbrac linistita, incep sa ma gandesc
La orice altceva
La flori de cires proaspat deschise
La roua din zori pe care as aduna-o picatura cu picatura
Dar atat de speriata sunt de tot ce mi se intampla
Incat ma pun iar in pat si inchid ochii
Iarta-ma daca suferi
Iarta-ma daca doare
Iarta-ma daca te las balta
Dar nu ma ierta ca nu pot inca sa am curaj
Sa cred
Sa vreau
Sa am
Daca nu pe tine, pe altcineva
Si adorm la loc
Si visez la loc
Dar ma trezesc
Si realitatea, ma doboara ca bila aia de bowling
In mana unui profesionist, pe popicele alea
Care se chinuie sa stea, sustinute de o ata
Care se mai si incurca intre ele
Cand trebuie sa se aseze
Incerc...
Asa-mi spun in fiecare dimineata
Incerc sa merg
Sa mananc
Sa imi fac planurile puse in ordine
Promit ca incerc
Si cand o sa si cred ca voi reusi
O sa vreau sa nu mai dorm
Pentru ca imi place ce traiesc...
Asa cum imi placea
Cand imi puneam sufletul pe tava
Asa cum imi placea cand cel mai mare cadou
Pe care viata mi-l dadea
Erai tu
O sa mai am parte de cadouri
Si de vise
Si de zambete sincere
Dar pana atunci
Incerc! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu